14. května 2014

Reset


Autor : Amy Tinterová
Ilustrace : žádná
Nakladatelství : Egmont, 2013
Počet stránek: 384

Děj:

    Před pěti lety dvanáctiletá Wren zemřela a po 178 minutách vstala z mrtvých jako resetka. Nyní je jí 17 a nedobrovolně pracuje pro KLEZ(korporace pro lidskou evoluci a zalidnění).Wren chodí na mise, honí kriminálníky a trénuje nové resety, ale ze všech trenérů byla nejdéle mrtvá a všichni se jí bojí, protože čím déle reset prochází přeměnou tím je silnější, nepláče a snadněji se mu hojí rány.


     Každý čtvrtek přichází noví reseti s nízkými i vysokými čísly.Když Wren si většinou vybírala nejvyšší čísla, ale když viděla nováčky hned se jí zalíbil kluk jménem Callum, který měl číslo pouze 22 takže byl skoro člověk,ale Wren si ho nakonec vybrala. Další týden se ho snažila vytrénovat, chodila s ním na mise, ale podle KLEZu byl slabý a chtěli ho eliminovat, ale to Wren nemohla dopustit, protože má Calumma velice ráda a začína ho i milovat.Navíc zjistila, že číslům pod 60 píchjí látku,  po které zdivočí a potřebují syrové i nesyrové maso.Její kamarádku museli kvůli tomu zastřelit takže se Wren bojí o Calumma.Wren slíbí jednomu veliteli, že vysvobodí jeho dceru z jiné pobočky KLEZu a on jí za to sdelí, že existuje jakási rezervace resetů a kde leží.

   Tak Wren s Calummem utečou na jedné misi.Podaří se jim  přežít a dostat se do rezervace?


Obálka mi přijde celkem obyčejná, ale alespoň to není přeplácaný kýč, který se vám za chvíli přestane líbit. Obálka i vystihuje podstatu knížky, takže kdybych jí měla celkově zhodnotit tak se mi hodně líbí.



Tahle knížka mě úplně uchvátila.Jelikož je poutavě a zajímavě napsaná tak jsem jí měla přečtenou za pár dní.Na Wren se mi strašně moc líbilo, že i když reseti nebrečí a nemají city a emoce tak si dokázala najít cestu k lásce i přátelství. A pokud na ni někdo slyšel dobré recenze tak to můžu jedině potvrdit a doporučit, ale je mi celkem líto, že nejsou další díly.

Žádné komentáře:

Okomentovat