14. května 2014

Percy Jackson-bitva o labyrint



= 4. díl
Autor: Rick Riordan                      
Překlad: Dana Chodilová
Stránky: 384 stran
Nakladatelství: Fragment, 2011       
Děj:                    

   Polobůh a hrdina Percy Jackson je už delší dobu se svými kamarády, satyry i jinými polobohy v táboře polokrevných, který je chráněn kouzelnou bariérou. Jednoho dne, však Percy se svou nejlepší kamarádkou Annabeth objeví v táboře vstup do labyrintu. 

   V tu chvíli mu dojde, že pomocí labyrintu by se do tábora mohl dostat Look s jeho armádou všech možných nestvůr.Avšak jenom kdyby zjistil, jak se dá zorientovat v labyrintu. Look, jejich bývalý přítel  se teď přidal na stranu zla a snaží se oživit Krona a zničit Olymp i s bohy. Tak se Percy, Annabeth, bratr Percyho kyklop Tyson a satyr Grover vydají na výpravu. Když procházejí labyrintem zjeví se jim Héra a radí jim, potkají obrovské nestvůry a dostanou se na ranč Trojité Gé , kde nižší bohové chovají koně chrlící oheň a poté zjistí že vlastně neví kam jít. Při cestě se nad jejich situací zamyslí a za nejvhodnější usoudí, aby se rozdělili. 

   Setkají se ještě někdy všichni dohromady a podaří se jim zastavit Looka s jeho armádou? Zabrání mu, aby probudil Krona a tak způsobil konec světů?


Mě osobně se obálka moc nelíbí, ale když jsem knihu otevřela, děj mě tak uchvátil, že jsem na nějakou obálku přestala myslet.




Percy se stal hrdinou jenom díky tomu, že vždy zanechal chladnou hlavu a proto se mi jeho povaha moc líbí.Celkově kniha je taky hezky napsaná a pořád se tam něco děje a tak se po dobu čtení knihy nikdy nenudíte.Dokázala jsem i několik hodit sedět a číst. Knížku tedy vřele doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat